محل لوگو

روش های برای افزایش بازدید سایت چیست ؟



این مسئله نشان می دهد که ویدئو مارکتینگ یک تکنیک بسیار عالی برای انتخاب و استفاده است؛ با ویدئو هم مخاطبین جدید جذب کنید و هم تعاملات کسب و کار اینترنتی خود را به شدت افزایش دهید.

20. تحقیق در مورد مسائل روز
طبیعی است که افزایش بازدید سایت گوگل نیاز به این دارد که محتواهای شما بروز و مطابق با نیازهای جدید کاربران باشند. اگر از ابزار خاصی برای این کار استفاده می کنید، باید بگوییم که بهتر است دست از این کار بردارید؛ با توجه به تجربه ای که در نیوسئو به دست آورده ایم، بهترین کار این است که شبکه های اجتماعی مورد علاقه مخاطبین هدفتان را مدنظر داشته باشید و در آن ها بررسی کنید که مردم به دنبال چه موضوعاتی می گردند.

حالا وقتشه! اینو بخون: به صورت خلاصه، شما باید درد مخاطبین هدفتان را شناسایی کنید و بر اساس همان، محتواهایی تولید کنید که موجب افزایش بازدید سایت شما شود.
پیشنهاد نویسنده این است که اول مقاله بالا را خوانده و سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

21. برگزاری وبینارها
مردم تمایل به این دارند که مطالب جدید را فرا بگیرند. وبینارها یکی از ابزارهای فوق العاده هستند که با استفاده از آن ها می توانید دانش و مهارت خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر برگزاری وبینارها با یک کمپین تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی همراه باشد، این دو مورد می توانند به کمک همدیگر، سبب افزایش بازدید گوگل برای وب سایت شما بشوند.

22. انجام مجدد تحقیق کلمات کلیدی
تحقیق عبارت های کلیدی فقط به این قضیه ختم نمی شود که شما پرجستجوترین کلماتی که وجود دارد را شناسایی کنید و از آن ها در روند بهینه سازی وب سایتتان استفاده کنید؛ بعد از آن هم وقتی رنک قابل قبولی برای آن عبارت کلیدی دریافت کردید، همه چیز را رها کنید و فقط شاهد دریافت ورودی از همان عبارت باشید!

افزایش بازدید در گوگل,افزایش بازدید سایت,افزایش بازدید سایت در گوگل

به بیان دیگر، تحقیق کلمات کلیدی یعنی اینکه شما استراتژی هایی برای شناسایی بهترین کلمات کلیدی کسب و کارتان به کار ببرید که بر اساس آن ها، دریافت ورودی وب سایتتان، محدود به چند عبارت کلیدی خاص نشود.

البته منظورمان را اشتباه متوجه نشوید؛ عبارت هایی که شناسایی می کنید، همگی باید مرتبط با ماهیت کسب و کاری که انجام می دهید، باشند. منظور ما این است که در همین عبارت هایی که انتخاب کرده اید، ورودی سایت را محدود به چند عبارت خاص نکنید.

دقت داشته باشید که استفاده از عبارت هایی که موجب ایجاد صفحات نامرتبط در سایت می شود، به شدت برای سئو سایت مضر می باشد.

در نتیجه، اگر می بینید که در روند تحقیق عبارت های کلیدی سایتتان دچار اشتباه شده اید، پیشنهاد می کنیم که چندین و چند بار این کار را انجام دهید و نتایج را با متخصصین سئو در میان بگذارید تا در نهایت، بتوانید به بهترین شکل ممکن، به آن افزایش بازدید گوگل که مدنظر دارید، برسید.

23. تمرکز بر روی عباران کلیدی رقبا
به احتمال زیاد، تا همین الان هم چندین بار تصمیم گرفته اید که از استراتژی های به کارگیری عبارات کلیدی رقبای خود استفاده کنید؛ به این دلیل که خود شما شخصا نتوانسته اید هیچ ایده جدیدی در حوزه کسب و کارتان راه اندازی کنید.

پیشنهاد می کنیم که اگر شما نیز جزو افرادی هستید که می خواهید از ایده های رقبای خود بهره ببرید، از ابزار تحلیل سئو Ahrefs استفاده کنید؛ این ابزار اطلاعات مناسبی در مورد عبارت های کلیدی ای که رقبای شما در حال استفاده از آن ها هستند و و شما از آن ها استفاده نمی کنید، در اختیارتان قرار می دهد.

https://www.janblaghy.ir/4-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

 

  انتشار : ۴ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 73

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما