محل لوگو

ساخت فروشگاه اینترنتی چیست




هزينه راه اندازي

همه ما شرکت هايي را ديده ايم که با سرمايه کلان شروع به کار مي کنند ساخت فروشگاه اینترنتی و در ادامه شکست مي خورند و گاه شرکت هايي را ديده ايم که با هزينه اندک شروع به فعاليت مي کنند و به بزرگترين کمپاني ها تبديل مي شوند. شايد شما هم مثال قديمي هرچقدر که پول بدهي آش خواهي خورد را شنيده ايد . شايد منظور من را فهميده باشيد . من مي خواهم بگويم که سطوح مختلفي وجود دارد . هرکس بسته به شرايط خود تصميم خواهد گرفت . اگر کسي داراي سرمايه ي مناسبي است . با فکر و هزينه به موقع و کار صحيح جواب بهتري خواهد گرفت . اما خبر خوب اين است که براي کساني که سرمايه اي براي شروع هم ندارند اين کار مي تواند براي آن ها هم در آمد زا باشد . در حالت اوليه شما مي توانيد با صرف صفر تومان کسب و کار اينترنتي خود را آغاز کنيد . اصلا نگران نباشيد تمام ترفند ها و روش ها را به شما خواهم گفت. در حالت ثانويه که کمي بهتر است ، شما مي توانيد با هزينه اي کمتر از يک ميليون تومان بسيار بهتر شروع به کار کنيد ، به هر حال پيشنهاد من روش دوم است . روش دوم روش بهتري است. اما من به شما قول خواهم داد که هر دو روش را به شما آموزش دهم . اين هزينه ها کمترين هزينه هاي ممکن بابت راه اندازي يک وب سايت فروشگاه ساز مناسب و يک قرارداد با اداره پست است .

مي‌توانيد بازار جهاني را هدف بگيريد

شرکت‌ها و فروشگاه‌هاي سنتي فقط مي‌توانند پذيراي تعداد محدودي مشتري در زمان‌هاي خاصي باشند، بگذريم از اينکه خيلي از افراد اصلا خيلي از اين شرکت‌ها را نمي‌شناسند و از وجودشان بي‌اطلاع هستند. با داشتن يک وب‌سايت خوب، در هر لحظه صدها و حتي هزاران نفر مي‌توانند از فروشگاه اينترنتي شما بازديد کنند. تصور کنيد اگر بتوانيد کالاها و خدمات خود را به تعداد نامحدودي از افراد مشتاق معرفي کنيد، تجارت شما مي‌تواند چقدر رونق بگيرد! البته توانايي برخوردار بودن از هزاران بازديدکننده تفاوت زيادي با داشتن هزاران بازديد کننده دارد. براي برخوردار شدن از مزاياي فروشگاه اينترنتي بايد همان کارهايي را انجام دهيد که شرکت‌هاي سنتي انجام مي‌‌دهند: بازاريابي و تبليغات. بايد بياموزيد چطور مي‌توانيد ترافيک وب‌سايتِ فروشگاه اينترنتي خود را افزايش دهيد. يکي از روش‌هاي مؤثر و کم‌هزينه در اين راه، استفاده از رسانه‌هاي اجتماعي براي معرفي و تبليغ وب‌سايت‌تان است.

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

 

  انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 83

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما