محل لوگو

راه اندازی فروشگاه اینترنتی چیست


تا به حال شده به موضوع راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس یا هر سیستم مدیریت محتوای دیگه فکر کنید؟ به نظر شما ساخت یک فروشگاه اینترنتی چقدر میتونه هزینه داشته باشه؟ اصلا چرا باید یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم؟ آیا ساخت سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس میتونه روی فروش بیشتر محصولات ما تاثیرگذار باشه و درآمد خودمون را برای خدماتی که ارائه می‌کنیم بیشتر بکنه؟ هیچ میدونستید که با ساخت یک فروشگاه اینترنتی میتونید علاوه بر مشتریان محلی که در شهر خودتون هستند مشتریان بسیار زیادی را در سطح کشور جذب کنید؟ و کلی سوالات از این دست که قبل از راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بهش فکر می‌کنید، به نظرتون پاسخ این سوالات چه چیزی میتونه باشه؟

در این مقاله از پایگاه دانش میزبان‌فا قصد دارم به آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس بپردازم و پاسخ تمام سوالاتی که در بالا مطرح شده را با هم دیگه مورد بررسی قرار بدیم. در این آموزش از سایخت سایت فروشگاهی قصد دارم به نحوه ساخت فروشگاه با ووکامرس بپردازم، اما قبل از اینکه به موضوع ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس بپردازیم لازمه پاسخ برخی سوالاتی که برای ساخت فروشگاه اینترنتی ممکنه با اون مواجه بشید بپردازم.

مزایای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس
ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس امکان صرفه جویی در هزینه‌ها را برای شما به دنبال خواهد داشت. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دلیل گستردگی و تنوع در قالب وردپرس و افزونه وردپرس که داره میتونه دست شما را برای ساخت هر نوع فروشگاه اینترنتی چه برای فروش محصولات فیزیکی و چه دانلودی بازتر بزاره. بنابراین برای اینکه با مزایای ساخت سایت با ووکامرس بیشتر آشنا بشید یک چک لیست از این مزایا را تهیه می‌کنیم.

هزینه کم در مقایسه با سایر سیستم‌ها: ساخت سایت با وردپرس و ووکامرس که هر دو به صورت رایگان عرضه شدند هزینه کمتری در مقایسه با سایر سیستم‌های فروشگاهی مثل پرستاشاپ خواهد داشت.
گستردگی در قالب ووکامرس: سایت‌ها و فروشگاه‌های قالب وردپرس بسیار زیادی وجود دارند که به صورت رایگان و تجاری انواع قالب ووکامرس مطابق با تکنولوژی و نیاز روز طراحی می‌کنند.
گستردگی در افزونه‌های ووکامرس: سایت‌ها و فروشگاه‌های افزونه وردپرس نیز نیاز کاربران را برای افزودن امکانات به ووکامرس مورد بررسی قرار داده و اقدام به طراحی افزونه رایگان و تجاری برای رفع این نیازها می‌کنند.
امکان گزارش‌گیری کامل از فروش: با استفاده از ووکامرس می‌توانید گزارش کاملی از فروش محصولات خود را داشته باشید و از آنها در بازه‌های زمانی مختلف گزارش تهیه کرده و با مطالعه و تجزیه و تحلیل داده‌ها برنامه ریزی تبلیغاتی برای فروش محصولات داشته باشید.
فروش اتوماتیک بدون طی مراحل گوناگون: با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی دیگر نیازی به حضور فیزیکی در مکان تجاری خود ندارید و می‌توانید به راحتی حتی در رختخواب خود به مدیریت فروشگاه بپردازید

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 69

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما