محل لوگو

کتاب راز چیست



خواستن، باور و دریافت
خلاصه خرید کتاب راز راندا برن / قانون جذب / چکیده کتاب راز
پیشنهاد مطلب مشابه

خلاصه کتاب قلعه حیوانات را بخوانید؛ دیکتاتوری در جامعه‌ی حیوانی یک مزرعه

بلندترین فرکانسی که می‌توان به کائنات ارسال کرد، احساس عشق است. هرچه عشقی که احساس می‌کنید قوی‌تر باشد، فرکانس ارسالی شما بلندتر و قدرت شما نیز بیشتر خواهد بود.

درست مثل غول علاءالدین، قانون جذب هرآنچه را ما اراده کنیم، برایمان فراهم می‌کند. فرآیند آفرینش به شما کمک می‌کند تا از طریق سه گامِ خواستن، باور و دریافت، هرآنچه را اراده می‌کنید، به‌دست آورید.

باور شامل عمل، صحبت و فکرکردن است؛ به گونه‌ای که انگار آنچه را طلبیده‌اید، دریافت کرده‌اید.

خواستن: خواسته‌های دقیقی داشته باشید و با جزئیات کتاب راز در تصویر‌سازی درستِ آن کوشش کنید. سؤالات مبهم پاسخ‌های مبهم به‌دنبال دارد. آنچه را می‌خواهید با جزئیات دقیقی روی کاغذ بنویسید.
باور: اگر پیوند ناگسستنی با اهداف‌تان داشته باشید، اعتمادبه‌نفس خاصی در تمام وجودتان جریان پیدا می‌کند تا مسیر را برای شما هموار سازد. البته این موضوع را با خوشبینی بیش‌از اندازه اشتباه نگیرید!
دریافت: تصور کنید رسیدن به اهداف‌تان چه حسی را در شما ایجاد می‌کند. زندگی پس‌از آن چگونه خواهد بود؟ تصویرسازی کنید. این اتفاق باعث می‌شود تا اعمال شما در مسیر درستی قرار گیرد.
وقتی فرکانس دریافت‌کردن را از خود ساطع کنید، قانون جذب شرایط را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که شما به خواست خود برسید. دریافت‌کردن شامل احساسی است که هنگام دریافت خواسته‌هایتان تجربه می‌کنید.

برای از دست دادن وزن، درمورد «ازدست‌دادن» وزن فکر نکنید؛ در عوض درباره‌ی وزن دلخواه‌تان فکر کنید. احساس کنید که به وزن دلخواه‌تان رسیده‌اید و به همان وزن هم خواهید رسید.

کائنات برای تجلی خواسته‌های شما به زمان نیاز ندارد. رسیدن به یک میلیون دلار درست به همان سادگی رسیدن به یک دلار است.

در ابتدا سعی کنید با چیزی کوچک شروع کنید تا قدرت ژرف قانون جذب در تمام ارکان زندگی را عمیقاً درک کنید. برای مثال در یک روز شلوغ که به‌سختی می‌توان جای پارک پیدا کرد، با همین روش بالا سعی کنید به پیداشدنِ جای پارک بیاندیشید، خواهید دید که چگونه ناگهان خود را درحال پارک‌کردن در گوشه‌ای از خیابان پیدا خواهید کرد.

با قدرت تمام سعی کنید تا چیز کوچکی را به طرف خود بکشید. همین که قدرت خود را در جذب خواسته‌هایتان تجربه کنید، یاد می‌گیرید که چگونه می‌توانید به خواسته‌های بزرگ‌تر دست یابید.

روزتان را از پیش برنامه‌ریزی کنید. هرشب قبل از اینکه به خواب بروید، رویدادهای طول روز خود را یک‌بار از نظر بگذرانید. هر لحظه از روز و حوادثی را که مورد میل شما نبوده، دوباره در ذهن خود به گونه‌ای که دوست داشتید پیش برود، بازآفرینی کنید.

 

https://www.janblaghy.ir/%da%a9%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d9%85%d8%a7%d9%88%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%88-%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b3%db%8c/

 

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 126

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما